Andra dagen på nya jobbet....

Förra veckan började jag på mitt nya extraknäck på Ica Supermarket i Smålandsstenar. Fick börja första dagen med att lasta fisk i charken....luktade gott! Idag fick jag fortsätta i charken, men idag fick fylla på andra delikatesser som kotunga. Mycket läskigt... För övrigt gick det jättebra, jag trivs; det är schysst folk som jobbar där och jag hoppas att det kommer att leda till ett sommarjobb. En så länge verkar chefen nöjd med mig; det sa han iaf förra veckan. Det är väldigt skönt med en chef som inte bara klagar som min förra chef på jobbet som jag tydligen blivit "sparkad" ifrån enligt honom. Inte så kul och höra det är man slitit för honom i 4,5 år; han kunde varit trevlig för en gångs skull och sagt "tack" men det var man tydligen inte värd...

Blev inte färdig med min hemska uppsats idag, känns deprimerande att skriva färdigt den+ Othello uppsatsen i nuläget med huvudvärk och sömnbrist. Men som man bäddar får man ligga, jag ska nog minska mer min tidsoptimism lite; annars får vi nog öka dygnet med ca 5 timmar.  Ja, 5 timmar mer det ungefär vad jag behöv er, vart skickar man förslaget?

Jag tror aldrig att jag kommer må så bra som imorgon när jag har lämnat in alla uppsatser...då kan jag bara ta det lungt ett par dagar...skönt..

Kvällen kommer attt sluta bra idag iaf, det är j Prison Break mitt absoluta favorit program just nu...det är nice..
Hej, nu mäåste jag skriva färdigt...

Dagens låttips: http://www.youtube.com/watch?v=k85X3ZGwYtk
den bästa remixen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjena! Gud vad roligt att du fick jobbet!! :) o kul att du trivs än så länge.. vad din gamla chef är grymt elak då, han ska verkligen tacka dig som du ha sletit med alla tider..
är du upptagen i helgen? eller finns det en lucka för en fika?? kramar camilla

2008-04-07 @ 19:28:44
URL: http://millamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0