Att känna sig lycklig

Idag när jag vaknade efter att jag tryckt på "snooze" för 14 gången och jag äntligen gick upp så blev jag jättepigg. När jag kommit ner för trappan så kände jag mig riktigt nöjd eftersom kl bara var 8.10 och mitt tåg inte går förrän kl 10.53. Nästa iniskt var att; "wow, då hinner jag ju träna lite på morgonkvisten!",och dessutom har vi jättegod frukost hemma. Jag känner mig lycklig; kan det vara bättre? Mycket tid (vilket jag aldrig har) och lite god mat. Jag har insett att det inte krävs mycket för att man ska kunna uppskatta livet...därför är jag lycklig idag...än så länge iaf (får se hur man mår i eftermiddag!).

Dessa två veckor som ligger framför mig känns dock väldigt jobbiga; ca 6 arbetspass/vecka och det är inte så kul. När man jobbar såhär mycket så hinner jag inte med att träna vilket är det bästa jag vet för det är min egen- tid; blir inte mycket av den varan nu. Men, men  pengar är alltid bra, jag börjar dockbli lite orolig för bidraget

Ännu en god nyhet är att jag ska cykla till skolan idag; tar med mig cykeln på tåget! så smidigt! Gör mig ännu gladare!

Nehe, nu ska jag träna och sen äta min härliga frukost, jag hoppas att min kära Louise ringer mig idag också; det hade varit grädden på moset som man säger.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en bra dag! :)

2008-04-15 @ 08:57:13
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon! Hoppas du har en bra dag idag!

2008-04-15 @ 09:07:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0