Mycket jobb just nu..

Den här helgen så har jag inte hunnit göra något överhuvudtaget; bara jobbat. Fredag jobb, lördag jobb hela dagen. Söndag var jag faktiskt ledig men då var jag så trött att jag inte orkade med att göra något + att Patriks mamma fyllde år så vi firade henne. Helt plötsligt var kl 19 och och då var det bara tvn som gällde! Idag så började jag kl 7.30 och jobbade till 16.15 och nu ska jag iväg och jobba igen fast på hotellet tills kl21. verkligen mycket jobb just nu...men om två veckor så kommer det att lugna ner sig iaf. Skönt..

När jag var på jobbet i lördags så kom min chef och hämtade min nyckel och sådär, vad som var kul är att han lämnade blommor till mig! Det hade inte jag gjort om jag hade sparkat någon från mitt företag!!

Hänt mycket nu i helgen; Patriks syster har dumpat sin kille och nu ska hon flytta norrut igen (från Malmö) vilket ska bli jävligt kul. Det var på tiden!

Nehe, nu måste jag kila till jobbet...det är mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha. blommor o allt.. jag sa ju att din chef skulle ångra sig.. ;)

2008-04-15 @ 07:58:59
URL: http://millamirakel.blogg.se
Postat av: Anonym

Så Linda har dumpat Anders... där ser man!
Ska hon flytta hem till Smålandsstenar nu då?
Ha det! Kram Anna

2008-04-15 @ 16:30:19
Postat av: Anonym

Som sagt var. Det har hänt mycket på väldigt kort tif. Knappt jag fattar själv.
//Linda

2008-04-20 @ 22:07:02
Postat av: Anders

Jo det har gått lite väl fort. Åsa, jag förstår att du tycker det var på tiden och att det ska bli som du själv säger, "skitkul". Själv tycker jag raka motsatsen. Om det nu blir såhär som det är sagt, så ta hand om Linda!

Kram
/Anders

2008-04-21 @ 22:15:43
URL: http://fatboyslimshady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0