Varför blogga?

Jag har funderat på att blogga väldigt länge nu; som vanligt så gör jag saker när det börjar bli omodernt, men så är Åsa Backhouse liv hela tiden. Inom teknologin- alltid ett steg efter! Jag vet inte vad jag har tänkt skriva om eller ens om någon kommer att läsa om mitt liv men jag tänker ge det ett försök.

För folk, släkt och annat som jag inte träffar så ofta så kan jag uppdatera er om att jag har pluggat till lärare nu i snart två år. Om 2,5 år när jag är färdig så har jag förhoppningsvis blivit lärare i Engelska och Spanska för grundskolans senare år och gymnasiet. Som det känns nu så är det bara väldigt rolig, dock lite stressigt precis dessa dagar, och hittils har det gått mycket bra. Det känns verkligen som det är helt rätt yrke för mig och jag trivs jättebra när man väl är ute i skolorna. Ska bli skönt sen när man blir färdig och faktiskt får arbeta. Och att ha en riktig lön, bara 2,5 år kvar; jag har snart kommit halvvägs iaf!

Dagens härligaste låt:
http://www.youtube.com/watch?v=yGNvjAWaRhA&feature=related
kolla in den.

Såg en riktigt bra film den här veckan: Innan mörkret faller.
Se den.

Det är väl bäst att jag börjar skriva nu...annars får jag sitta uppe hela natten och det klarar jag nog inte en dag till....

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0