kl. 21.53

...fredagkväll...lite bad i tunna och nu Coldplay och David Gray. Är det bara jag som upptäckt hur jävla bra han är (den sistnämnde)? Det känns så eftersom att alla dissar varje gång man börjar spela honom på fest. Är det bara jag som kan lyssna på sån här musik och bli peppad för fest? Hellre sånt här iaf än hård rock som är standard i det här gänget! Älskar rock men lite variation skadar ju inte!?

Min härliga extra semestervecka som jag fick av min chefen är nu officiellt över. Blev inkallad igår, idag och ska jobba imorgon, om jag hade haft ett vanligt arbete så har jag redan jobbat mer än halva veckan: vilken semester....Jaja, pengar. Can come in handy now: I'm poor as church rat. Härligt att det är lön på måndag.

Börjar plugga spanska på tisdag, känns kul men mycket spännande. Mina baskunskaper sitter väl där nånstans i bakhuvudet men jag känner mig väldigt osäker. Det är två år sedan som jag läste spanska, köpte en bok i maj när jag var i Madrid: "El Zahir" av Paulo Coelho, men den har jag inte läst...........Har iaf repeterat lite verb i veckan. Alltid något. Jag hoppas verkligen att vi inte ska berätta om oss själva och massa annat första dagen, för det kommer nog att låta knackigt. Jag hoppas att jag har hunnit få upp ett flyt tills att vi åker till Dominikanska, hade varit coolt att kunna hålla lite längre konversationer än mitt nuvarande ordförråd tillåter. Återstår att se!

Har iaf kommit igång med träningen nu, helhjärtat: känns mycket skönt! Gjorde ett härligt pass idag: 1,5 h kondition och sedan lite mer en 30 min simning: bra fettbrännar pass. Svider nästan i fläsket nu!

Nehe; njut av lite härlig musik.

http://www.youtube.com/watch?v=qjy3jWLz4Fk&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=Eo-tp0JZvUA&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0