Klantiga Åsa

Jag skulle sätta upp gardiner i söndags när vi kome hem efter vår härliga lilla get-away, det gick jättebra enda tills jag backade ner från pallen där jag stod utan att kolla bakåt. Vilket innebar att jag trillade ner på träningsgrunkan som står i vardagsrummet och slog i foten, rumpan och ryggen. Jag lägger mig ner på golvet och storskrattar för det såg så komiskt ut och hela situationen var så ful då jag fattade att jag var på väg trilla och inte kunde göra något åt det! Så jag skrattar men helt plötsligt så inser jag att det gör ju faktiskt ont också, så jag börjar lipa, så där ligger jag på golvet halvskrattandes/halvgråtandes och flaxar runt. Sedan reser jag mig upp inser att det gör ganska ont i foten och rumpan ska vi inte tala om; så det slutar med ett fett blåmärke på skinkan och en öm fot. Jag har ju aldrig gjort illa mig förut, så jag tyckte att det var konstigt att det fortfarande gjorde ont i foten i måndags. Så igår när jag var i skolan så gick jag till skolsköterskan, fast jag fick prata med en sjukgymnast som sa att jag fått en mindre stukning, vilket jag kan leva med men detta: jag får inte träna på 4 veckor, inte mer än simning/vattengympa eller cykling! Jag kommer att klättra på väggarna!

Tur att det är jul snart iaf........

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gumman, vad skulle det vara bra för??

Ja, det var hårda bud angående träningen...



Hoppas det inte gör allt för ont!

Vi hörs! Kram syrran

2008-12-03 @ 16:47:36
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Camilla

åhh.. stackars dig!! ha du bestämt om juldan ännu? puss o kram

2008-12-04 @ 09:35:11
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

åhh.. vad jag älskar dig.. precis det ordnar sig alltid med förfest! bara vi ä tillsammans hihi.. =) puss puss

2008-12-05 @ 19:38:45
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

åhh.. vad jag älskar dig.. precis det ordnar sig alltid med förfest! bara vi ä tillsammans hihi.. =) puss puss

2008-12-05 @ 19:38:46
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-12-07 @ 01:31:20
Postat av: nickesnickare

bilderna vet jag inte så mycket om men 19/12 funkar nog

2008-12-07 @ 01:33:17
Postat av: nickesnickare

ååå ber om ursäkt kom precis på vilka bilder, och ja fy fan jag mår nästan illa när jag ser dom. det är riktigt jävla vidrigt..........

och det funkar fortfarande

2008-12-07 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0