Lova är härligt........

Inget speciellt har hänt i mitt liv de senaste dagarna förutom att jag hade mitt förderag igår. Det som skulle var 10-15 min blev snarare 20 min. men hon klagade inte iaf. Alltid något, hon är en mycket speciell lärare och jag vet aldrig vart jag har henne, men kanske lär mig sig under kommande termin.

Vad blir då kontentan av detta? Jag har lektion imorgon mellan 9-12 och sedan ska jag vara ledig från skolan enda tills 19/1. Alltså: JULLOV I CA 1 MÅNAD. Nu har jag ju visserligen tenta den 17/1 och massa jobb nu innan resan, så helt ledigt blir det ju inte. Men och andra sidan ska jag ju spendera 16 underbara dagar på semester i Karibien, kan det bli bättre? Får se hur mycket plugg det blir då!? Längtar verkligen nu, idag är det bara två veckor kvar tills vi åker! LOVELY!

Nu ska jag avnjuta ett härligt glas vin och njuta av mitt stundande lov..........

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej syrran!

Undrade om det var nåt mer du önskade att vi ska ta med till jul? Du kan väl slå en signal!

Kram Anna

2008-12-18 @ 21:34:33
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anna

Skriv nåt nytt!!

Har kollat in mängder av gånger...

Anna

2008-12-22 @ 15:23:42
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: emma

Åh, vad härligt! Jag hänger gärna med om det finns en plats över i planet :P Händer i jul då? Puss och kram

2008-12-23 @ 10:36:01
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0