Skottland

Resan som kunde blivit helt galen med tanke på att vi var 12 personer som åkte blev faktiskt riktigt lyckad! Det var hyfsat väder, inget flashigt hotellrum men det överlever man ju, och shopping var grym som vanligt. Jag älskar det där landet! Det blev lite alla möjliga utflykter; vi åkte till Edinburgh, gick på slottet, testade den Skottska barkulturen, "Edinburgh Dungeons", shopping, en tur till Glasgow, sightseeing bus, fika med lite gamla släktingar...och massa mer. Väldigt roligt! Det här var tredje gången i Skotland och varje gång har jag spenderat det mesta av tiden i Edinburgh så nästa gång jag åker så blir det bara Glasgow för det är den bästa shopping staden i Europa: åtminstone av de jag har varit i!
Resan var iaf grym men slutet värre: jag och Patrik fick betala 6 kg övervikt X 12 pund alltså 72 pund. Mindre roligt!

Här kommer iaf lite bilder.




Allt från Skottland för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha.. sorry.. det ska jag inte.. Fast då kommer du ju vara brunare än mej..för på vintern är jag ju jätte blek. ;) fina bilder från skottland!! puss puss

2008-07-23 @ 21:36:49
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0