Hundvakt till tusen- eller till två åtminstone!

Har sedan mamma och Svante åkte till Gävle varit hundvakt åt min "lilla" Ludde och idag kom ytterligare ett tillskott- Georg. En hund som är nån konstig blandning av något, och som är lite lustig över lag. Undrar hur detta ska bli, jag hoppas jag överlever helgen!




Kommer att bli mycket jobb, vet fortfarande inte om jag kan gå med båda samtidigt men det känns krångligt. Men om jag måste gå dubbla gånger så blir det ju dubbelt så mycket motion!! Kan behövas efter den här träningssvackan!!

Nehe, natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att det år bra med hundrackarna. Jag håller med om att George verkar något märklig...

2008-06-27 @ 06:37:03
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Anonym

You bet! han är helt galen;försökte att bita både Patrik och Ludde idag på morgonen. De behöver verkligen seperata sovrum.

2008-06-27 @ 09:56:06
Postat av: Camilla

är det din mamma o svante som ha skaffat en hund till?? puss

2008-06-27 @ 19:24:54
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0