Mitt liv=kaos.

Ibland känns det som att man gör mer skada än nytta. Det här året har varit det absolut svåraste i mitt liv. Jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli lätare och jag vet inte miina handlingar faktiskt har löst något.

Mycket har härjat de senaste månaderna; bråk med Patrik vilket är något som aldrig har hänt förut, ångest för gamla problem, och vikkt noja som jag aldrig haft förut. Kan man komma in någon slags livs kris när man är 21? Det känns som att jag är för ung för något sådant!

Ett annat stort problem den här vår som även existerarde förra termninen är att jag jobbar för mycket. Jag blir både fysiskt och psykiskt utmattad av det men samtidigt så kan man inte göra något pengar och jag vill inte ta lån som kommer att förfölja mig resten av livet. Suck! What to do?

Det bästa just nu är iaf att min allra bästa vän i världen snart kommer tillbaka till mig i en månad iaf. Kanske ytterligare en anledning till att man känner sig deppig, det är tråkigt att det inte finns så många kvar är som jag verkligen är vän med. När svåra situationer dyker upp vill man inte behöva åka 8 mil för att träffa sina bästa vänner eller till en annan kontinent för att träffa Lousie. På ett sätt känner jag mig övergiven. Fast oc andra när ska man hinna träffa någon när man knppt aldrig är hemma. Men det känns inte heller bättre när brorsan säger att han ska flytta till Göteborg........

Usch, vad deppig jag låter det finns folk som har det mycket värre än mig. Nu måste jag äta också: frukost kl 13 är väl inte helt nyttigt?

Ska bli skönt att komma iväg nu i helgen iaf, film och god mat med kompisar, och jag är ju faktiskt ledig den här helgen: HELA HELGEN.

Hoppas att det snart blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Camilla

usch vad jobbigt allt låter..men allt kommer bli bättre sen när du pluggat klart o bara kan jobba o inte plugga o jobba på heltid.. Imorgon är sista dagen innan semestern så då kommer jag allt hem några dagar så vi kan ses!! =) miss you!! kramar

2008-06-26 @ 21:42:35
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0