Bra fest i helgen..

Min födelsedags fest i lördags var jättekul. Det var inte så mycket folk men det räckte!
Degen började bra med att jag och Linda shoppade en blender för att kunna göra goda daquires senare. sedan hämtade jag Carro vid stationen och vi drog iväg och tränade...så skönt, efter träningen så badade och bastate vi. När vi sedan kom hem så gjorde vi ansiktmasker osv...perfekt uppladdning!

När kl var ca 16.14 så ringer Markus och frågar när nästa tåg går eftersom de missat det som de skulle ta. Frågan när nästa tåg går kunde bara besvaras med att det går visst inget mer tåg på lördagar!! Så typiskt! Så jag fick åka till Hylte kl 19.35 och hämta dem när de kom med bussen. Men bättre sent än aldrig som man säger....

Festen blev iaf lyckad, jag tackr Linda och Patrik för att jag fick Marängsviss (stavas det så?) istället för tårta och för städningen.....schysst! Och tack för mina fina presenter!

image8


Nehe, mitt te kallnar..........

Dagens låttips: http://www.youtube.com/watch?v=iDMqFvh5Lcs&feature=related
-vackert.


Kommentarer
Postat av: Markus

jajajajaja....jag försökte bara skapa lite minnen att komma ihåg från din fest. Nu kommer ju just den festen att finnas i mitt minne jättelänge, för att jag berikade den med lite äventyr. Vi funderade på att lifta till dig först...det du, då hade vi haft kul!

2008-05-05 @ 12:45:47
Postat av: Åsa

Jag tackar för att min fylla blev försenad!! Skojar bara! Askul att ni kom, lite spänning förhöjer alltid vardagen!

2008-05-06 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0