Härlig dag!

Mitt liv är just nu en berg och dalbana. Förra veckan var jag konstant sur, gnällig och trött; jag började tro att jag kanske var gravid eller nåt, men tacka Guden ; det är inte fallet. Sen började jag tänka i andra banor, det är väldigt mycket nu och det har varit det ganska länge och jag har faktiskt kännt ganska länge att jag är extra känslig; jag började nästan gråta när jag blev tillsagd på jobbet; det säger ganska mycket om hur moody jag är! Jag som aldrig brukar ta nån skit!! Min slutsats är iaf att om inte jag börjar det lite lugnt snart så kommer jag att sluta med magkatarr eller värre; det här funkar inte i längden. Frågan är bara hur man skatar ner igen när livet konstant går 180 km/h?

Idag är iaf en underbar dag! Jag har två dagar i rad fått sova 8 h vilket jag inte gjort på flera veckor!! jag ska äta en god frukost eftersom att jag har en gjort en fruksallad med melon och physalis etc. och snart ska jag iväg och träna! För att toppa det hela så har jag gjort uppgiften tills idag, jag ska köra bil till skolan, och jag ska spendera eftermiddagen/kvällen med mina klasskompisar och käka tacos och spela spel. Kan det bli bättre!?

Den här låten upptäckte jag förra veckan:
-http://www.youtube.com/watch?v=AFcitdsp8tQ

Nehe, nu hinner jag snart inte med allt roligt jag ska göra idag!

Ska snart lägga in lite bilder på min och brorsans utflykt till Slottskogen på hans födelsedag. Väntar bara på att han ska skicka dem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte konstigt att du är trött, gumman. Försök ta det lite lugnt, det är nog klokt!!

Kram Anna

2008-05-20 @ 10:10:30
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0