1 liter vatten 1 timme före läggdags....

....känns som uppgjort för otaliga pinkepauser i natt! Förutom mina pinkepauser så känner jag mig oväntat pigg, bättre än förra gången. Men nog om detta.

Jag har idag ett tips till alla människor som väntar med att göra saker till sista minuten (inklusive jag själv); gör sakerna lite tidigare! Idag när jag skulle ta min fina bil till Gislaved för att simma med Lollo, så går jag ut till garaget som vanligt. Vad händer? Jo, jag ska låsa upp bilen med larmknappen som vanligt men det händer ingenting. Jag vet att batteriet har varit lite slött ett tag nu men den har ju funkat, men inte idag. Jag tryckte en gång, två gånger...10 gånger; ingenting hände. F_n. Jag ringer Patrik; vart är han? I Gislaved såklart, med sina bilnycklar med sig. Attans, som tur var hade Lollo inte hunnit åka så långt så hon fick hämta mig och sen köra hem efteråt, så det var ju ok, men ack så typiskt. När ska jag lära mig?

Vet ni i hur många reklamfilmer som det visas mat i på TV? Inte jag heller men de är alldeles för många när man fastar! Jag blev till och med sugen på hamburgare från Burger King vilket jag egentligen hatar. Tur att det bara är tillfälligt!

Nu ska jag snart se på Cityakuten och Prison Break; vilken TV-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0