"Du är mycket stressad....."

Jag gjorde testet "Hur stressad är jag?" på www.iform.se igår, mitt svar var rubriken. Det var den första raden, sedan följde nästan en A4-sida med vad jag borde göra och så vidare.

Jag har aldrig tänkt på mig själv som stressad: bara flitig, men det kanske är dags att chilla lite. Det är kanske inte så konstigt att jag längtar efter min semester konstant! Ajaj, vad skönt det ska bli!

Jag funderar på om jag ska sola lite solarie denna veckan, inte för att jag vill bli brun (det finns ingen chans!) utan för att det kan funka som lite ljusterapi. Jag tror det är mörkret som äter upp mig nu; så lite sol och värme skulle sitta fint. Jag önskar att det skulle finnas som jus och värme skåp som man kunde ligga i istället; så att man slipper cancer-risken. Är det någon som vill ta patent på idén, eller finns den redan kanske?


Kommentarer
Postat av: emma

Tackar :) Ja du, man skulle kunna säga att jag lever över mina tillgångar :P Så du menar att cdon inte har en enda säsong??! Jag som tänkte att det kunde vara en bra julklapp.. :( Nåväl, vi får väl börja leta efter den där videoinsamlingen på tradera eller nåt.. :P Allt bra med dig annars? Puss och kram

2008-11-19 @ 11:16:27
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: emma

Btw, vi snackade om att gå på en sån där stresshanteringskurs igår, men vi konstaterade snabbt att vi är alldeles för stressade för att hinna med det ;P

2008-11-19 @ 11:17:27
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Niklas

lilla åsa.. eneborg ligger i helsingborg:) det är en stadsdel! så vi kommer stanna inom stan!:) så det blir nog bra..

jo skolan funkar väl.. vi får se vad som händer!:) dte verkar ju gå bra för dig med stressen iaf!=)

2008-11-19 @ 14:52:57
URL: http://darhushjon.blogg.se/
Postat av: Pia

Det finns ju ljusterapirum.. Du får väl inreda en liten skrubb helt i vitt och köpa in en sådan där "daglampa".. De säger att det funkar, men jag får fruktansvärt ont i ögonen av allt det vita när jag går in i ett sånt rum.. Men kanske vänjer man sig.. Det är i allafall inte cancerframkallande!

2008-12-03 @ 14:00:47
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0