Misslyckats?

Igår fick jag reda på att min grammatik-tenta inte gick så bra. Med bara några få poäng missade jag tentan och landade på ett U=Underkänt.

Något helt nytt för mig, det har aldrig hänt! Det konstiga är att jag hade pluggat ganska mycket, och jag kände mig väl förberedd, och jag kände mig nöjd när jag kom dit. Men det kändes inte bra när jag väl skrev den, så jag är inte så förvånad. Jag var inte heller den enda; det var nästan halva klassen som kuggat, vilket inte är så många eftersom vi är typ 11 men ändå!

Jaja, jag känner mig ändå positiv! Herregud, nån gång ska man väl få omtenta och för den delen så har jag bara mig själv att skylla! Det är dags att trappa ner på jobbandet och satsa lite mer energi på skolarbetet; man kan tydligen inte glida på bananskal hela livet!

Men som jag har sagt tidigare: "Jag är inte bitter."

Nu är det dags för powernap.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är en lägenhet i Ockelbo. Hade aldrig hunnit vara hemma om jag flyttat till Gävle känns det som;P

2008-11-05 @ 22:09:17
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0