Gick upp kl.7 idag och har fortfarande (kl.9) inte gjort ett skit.....

förutom att jag har ätit frukost och dammsugit. Annars så sitter jag fortfarande i min pyjamas och funderar på om jag ska klä på mig snart. Jag har precis spenderat ca. EN TIMME på att kolla massa skit på facebook. Den sidan måste vara den bästa tidsförstöraren som finns! Jag blir så trött, man kollar lite bilder här och lite där, skickar något meddelande och suck, så har man slösat massor av tid som jag kunde spenderat i min grammatik bok!

Disciplin är verkligen inte lätt. Jag hade strukturerat upp det med ett visst antal kapitel att läsa/dag och planen är jättefin men jag har inte följt den. Jag har fortfarande inte kollat i min grammatik bok, förutom en gång igår när jag skulle läsa om hur man gör adverb, vilket inte stod med (VAD ÄR DET FÖR NÅGON SKIT- BOK DE HAR TVINGAT OSS ATT KÖPA!) ! Känner mig lite frustrerad, eftersom vår lärare inte ens nämnt det vad jag kan komma ihåg!

Men det löser sig alltid på något sätt!
Jag är inte bitter! Vilken film är det?

Ljuv musik i mina öron:
-http://www.youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto

Kommentarer
Postat av: Markus

Det är nog ingen film det kommer från...det är Robert Gustafssons "Tony Richardsson" från Idrottsgalan. http://www.youtube.com/watch?v=AY-xS-dH9ho&feature=related

2008-10-17 @ 14:29:23
Postat av: emma

Du är så himla negativ Åsa :P Har du förresten sett att Philip och Belle ska gifta sig nu? ;)

2008-10-21 @ 16:44:44
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0