Sevilla ht-09?

Kan bli verklighet! Eftersom min tredje termin i spanska inte finns att läsa i Halmstad så tänkte jag läsa i Göteborg. Men min lärare sa till mig häromdagen att jag kan få åka på ett stipendie till Sevilla istället och då få tillgodoräkna mig de poängen i sverigen utan behöva gå en termin extra, som de sa från början. Jag hoppas att det kommer att bli verklighet, skulle vara jättebra för mitt språk; uttal och flyt, men också en oerhört kul upplevelse!


http://www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g&feature=related

-lite musik på spanska
-me gusta mucho
-checka  "Buena Vista Social Club"


Dags för lite tacos, innan jobbet........

¡Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0