"Vuxna människor"

Sitter och kollar på denna galna film; Felix Herngren är ju klockren! Han tänker på konstiga saker och är förvirrad, dagdrömmer och är allmänt knäpp hela tiden. Jag kommer ihåg attt jag inte tyckte om denna filmen förra gången jag såg den men nu kan jag verkligen se komiken i den! Bruden som han är otrogen med är mycket lustig: "Tänk om jag skulle tappa ut henne (systerns dotter) genom fönstret med flit". Felix: "Va?" Hon: "Men så tänker ju alla, det är bara ingen som vågar säga det!"

Tänker ni också så? Det gör inte jag iaf!

                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tänker faktiskt så... men det kanske inte kom som en suprise?

2009-04-26 @ 22:58:02
URL: http://louisewernvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0