v. 39= semester!

Jag åker ju ner till Sevilla 16/9 och har inskrivning 18/9 sedan har jag ingenting att göra fram tills 28/9 då lektionerna börjar. Därför så ska Patrik och Niklas komma ner till Madrid på lördagen och jag ska då ta tåget upp dit och möta dem. Väl där ska vi hyra en bil och åka söderut. Vet inte riktigt var ännu, det har vi inte bestämt, men jag har beställt en bok om Sevilla och Andalusien och en vägkarta över hela Spanien och Portugal, så vi får väl se vart det bär av!  Det enda stället som jag verkligen vill se är Ronda, alla som har varit där säger att det ska vara så vackert! Ser verkligen fram emot en liten roadtrip i värmen för en gångs skull!


(bild lånad från Google)


Vackra Ronda, håller du inte med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

BEAUTIFUL!!!!!

Kan vi åka hit när jag och martina är på kalasbesök?

2009-08-20 @ 22:32:21
Postat av: Micke

Ha de gott o lycka till.

Må väl.

2009-08-23 @ 21:01:18
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0