Vart ar julen??

Japp. nu var det lange sen jag skrev igen men det ar mest bara for att jag har fullt upp hela tiden!! Forra veckan kom Bjorn och Carro hit och det var verkligen skitkul! De skulle komma hit till Sevilla i torsdags morse men de missade sin buss sa de kom inte forran pa kvallen istallet sa de fa dagarna vi hade blev annu mer intensiva!

Kvallen de kom gick vi och kakade tapas pa ett stalle valdigt nara mig och sa kom Michael och hans pojkvan dit och Lee och en fransman som heter Simon. Det blev en mycket rolig kvall med ganska mycket rodvin och mycket god mat. Lyckades aven med att fa en runda gratis shots!! Vid kvallningen sa ville Bjorn ga hem och sova sa han forsvann men jag, Carro och killarna drog vidare till Betis och senare in till Alfalfa dar hon fick traffa ytterligare nagra kompisar, det var helt enkelt en mycket trevlig kvall/natt!! Fredagen sa gick vi till katedralen och den var verkligen nagot att se, det var forsta gangen som jag lyckats ta mig dit sen jag kom hit. Efter den skulle vi ata lunch pa ett stalle som vi vet har bra mat men den har dagen var den inte toppen och servicen urusel: synd att man fick visa upp det... men, men... Sedan drog vi ner till vattnet och trampade vatten i en av batarna. Det var intressant tillstallning dar man verkligen fick trampa som en idiot for att inte bli pakord av de stora turistbatarna!:) Men vi klarade oss helskinnade och fortsatte eftermiddagen med att ta ett par glas pa pontonen som ligger bredvid uthyrningen. Pa kvallen gick vi hem till mig och gjorde pizza och kollade massa klipp pa youtube. Har ni sett parodierna pa Anna Anka??? Sa kul!! Kvallen var ganska lugn eftersom de var sa trotta, helt forstaligt med tanke pa deras langa resa hit!!

Lordagen sa fixade jag en massiv engelsk frukost och efter det gick vi ner pa storsta shoppinggatan for att kola utbudet lite och jag for att byta ett par byxor som gatt sonder.. Det blev nagra fynd for dem och sedan blev Starbucks. Vi  satt sakert en hel timme i solen och det var sa varmt och skont, och underbart gott vader hela lordagen. Efter detta visade jag dem Alameda som ar ett av de storsta bar/club omradena har, det ar ganksa intressant omrade: mycket hippies..jag brukar inte ga dar sa ofta dock!!:) Nar vi hade sett det sa gick vi till "Real Alcázar" som ar ett arabiskt palats vilket jag inte heller hade sett innan. Det var val ganska fint men nagot overskattat maste jag nog saga...Men det ar ju olika det dar... Pa eftermiddagen hann vi aven med lite mer tapas och glass innan det var dags att aka till stationen och lamna av dem. Nu har jag verkligen hemlangtan!!

Resten av helgen har jag spenderat med Michael och Jonathan, var jattekul att fa traffa Johny (som ocksa var pa besok)! Sa nu ar det bestamt att vi ska aka till Nordirland ocksa!!:)

Imorgon ska jag aka till Marocko och vara dar tills pa sondag och da ar det den 6:e december. Veckan efter det sa ar det typ bara 12 dagar tills jag kommer hem eller nat sant!! :) Jag langtar verkligen, det ska bli sa kul och fa lite julstamning. Har nog aldrig haft sa lite julstamning i hela mitt liv: knappt nagra pepparkakor (bara om man aker till IKEA), ingen glogg, knappt nagra dekorationer pa stan, ingen vinterjacka... Dt fattas sa manga saker!! Men snart sa! Jag kommer hem den 18 dedember och aker tillbaka den 3 januari for den som vill veta.

De sista tva veckorna som jag ar har kommer jag inte att ha internet sa om man vill mig nat sa kommer det att ta tid for mig att svara! Men man kan ju ringa om det ar nagot valdigt viktigt! Tel: 0034622410569

Hoppas att allt ar bra hemma!! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0