X-mas dinner!!

I lordags sa fixade vi (jag, min fransyska grejade lite med stuvning i sista minuten!!) julmiddag for 13 pers! Eftersom jag grejade med all maten sjalv sa blev kanske inte kvaliten den basta: lite branda kottbullar, och omeletten blev ocksa svedd men det gjorde inte sa mycket!! Det smakade bra atminstone! Fick dock valja bort lite saker fran bordet eftersom koket inte ar sa stort och det finns bara en plat, och ugnen ar ju gas sa da kan man bara gora en sak at gangen...maste saga att det ar sjukt mycket lattare att laga mat hemma!! Fick iaf med de allra viktigaste sakerna: omelett, krustader, sill, lax med hovmastarsas, kottbullar, prinskorv, agghalvor, potatisgratang istallet for Janssons, ostbricka...sakert nat mer ocksa som jag glomt nu...och en massa snaps! Vi kopte en fardigblandad snaps med karamell-smak men sen sa gjorde jag ocksa en egen av vodka med "Salt & Blandat" i: den var inte sa popular!! Alla drack av den men det var med stort motstand!! :) Gloggen var mer gick battre hem!
Kvallen blev riktigt lyckad, massor med skratt, och massor med roliga foton som kan hittas pa facebook!

Gick aven vidare pa nan club efterrat men vi fick inte komma in for att en av killarna hade gympadojjor! Vi tankte att vi skulle vara lite smarta och byta med av killarna som kommit in, men de ville inte slappa in den har killen med andra skor heller...Efter det sa skulle jag forsoka ga in och hamta Lee for att saga till honom att vi skulle dra till nat annat stalle, men da kom inte jag heller in eftersom jag med en "dalig grupp"!! Tontigt, sa istallet blev det hemgang, klockan hade redan blivit typ 4.45 sa det var val dags...

Jag kan inte fatta att jag kommer hem snart: jag flyger hem fredag morgon! Sa vill nan traffa mig sa far ni hor av er!! Jag stannar hemma tills den 3 sen aker jag tillbaka igen. Ses snart!!

 Crazy dancing!!Haahahaha


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah.. roligt kort!!!=) Jag vill träffa dig!!! Men det gör vi ju såklart på nyår!! Jag försökte ringa din mobil förra veckan men jag kom inte fram.. men ringer till helgen istället!!! miss you!! puss pusssss

2009-12-14 @ 21:43:08
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Verkar som du haft det bra i Spanien, eller?



God Jul och Gott Nytt År från Maggan

2009-12-22 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0