2009= möjligheternas år?

Är det bara jag som älskar den här tiden av året? Självklart svär jag varje gång som jag ska gå till bilen i leran, och jag klagar på det vidriga vädret men samtidigt så känns det alltid som en nystart. Varje år känns det likadant; jag har alla möjligheter i världen att ändra mitt liv, att förbättra det.
Det är klart att man kan ändra sig när som helst men om man ska förbättra betyg tex så är det svårt att göra det en bit in i kursen. Och det nu just detta året som jag ska ta tag i mitt stipendie sökande inför hösten. Hur underbart skulle det inte vara att spendera en termin i Sevilla? Tänk vad mycket jag ska lära mig; vilken möjlighet. Om några månader vet jag säkert; how lovely!

Kommentarer
Postat av: leloo

ja det har du ju rätt i. Nytt år, nya möjligheter!

Lycka till med stipendiet nu, jag håller tummarna för dig

2009-01-30 @ 11:57:05
URL: http://louisewernvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0