Lägenhets-sök på topp!

Äntligen börjar jag komma nånstans med mitt sökande efter boende i Sevilla. Jag har lagt upp en profil på en spansk sida där de parar ihop en med någon som passar ens krav. Detta innebär dock att jag måste dela lägenhet med någon men det verkar ju faktiskt ganska bra, och det känns som att man kommer att lära sig mer spanska på det sättet. Det bästa är att jag har redan fått flera svar, men jag ska försöka att ha lite is i magen och inte ta första bästa! Vi får väl se hur det kommer att gå!

Nu ska jag gå och lägga mig har precis bakat muffins:22,30 på kvällen! Tänkte ta med dem som present imorgon när jag ska hälsa på klasskompis från spanskan. Det blev dessutom ganska många, så jag tror inte att de klagar på jobbet om jag tar med några imorgon!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Micke

Önskar dej en skön söndag.

Må väl

2009-07-19 @ 12:44:42
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Camilla

vad hände med updaten då? kram på dig sötnos

2009-07-28 @ 21:41:12
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0