Någon som vet hur man får en studentlägenhet i Sevilla?



Jag har hållt på nu hur länge som helst och bara letat och letat...och alla dessa dokument på spanska! Jag menar formella dokument på svenska kan vara jobbiga ibland...tänk då på spanska! Men det ordnar sig väl, men det hade varit så skönt om det vore klart! Så om någon spansk-kunnig med grymt intresse för hyreskontrakt läser detta, kan ni ju höra av er; jag skulle kunna behöva lite hjälp...Suck!

Det kommer nog inte kännas på riktigt förrän jag har skrivit på papper och bokat flyg...men snart så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner nog nån nere i sevilla, ska jag para ihop er över facebook?

2009-06-30 @ 22:24:46
Postat av: Markus

är inte så intresserad av kontrakt, men kan spanska :P

2009-07-01 @ 20:44:16
Postat av: Åsa

Para ihop mig!=)

2009-07-02 @ 10:42:29
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0