Äntligen vår?

I Halmstad iaf, hemma regnade det. Här är jättesoligt, varmt och det är sån där härlig hög luft som bara finns på våren. Underbart! Synd bara att man måste plugga...Min nya bok är från 1400-talet; känns som att den är up-to-date, inte.

Måste rekommendera en av de bästa böckerna jag läst i hela mitt liv; "Tisdagarna med Morrie". Alla borde läsa den, för den ger verkligen insikt i vad livet innebär och hur lite vi människor tänker. Den får en verkligen att tänka. Jag har bara läst den svenska versionen men jag kan tänka mig att den engelska är mycket bättre eftersom det finns fler sätt att uttrycka sig där. Man alla borde verkligen läsa den, med den insikten man får kan man bli rik.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till dina VG! Du är bäst!



Vad kul att du förmodligen får åka till Sevilla. Jag håller tummarna för att du snart får ett definitivt besked!



Visst är det som du skriver; man får ta var på de minnen som finns...

Kram Anna

2009-03-17 @ 09:16:13
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0