Expriment

Många säger att det är svårt att få en platt snygg mage, inklusive jag, så nu har jag påbörjat ett expriment. Jag har hela tiden tänkt att jag tränar flera gånge i veckan det borde räcka men det gör det ju tydligen inte! Lösningen är följande expriment: 50 st situps och 10 st armhävningar varje dag i en månad, det är absolut inte mycket men det måste bli lite skillnad i jämförelse med "bara" den vanliga träningen! Jag har hållt på i ca en vecka nu och jag tycker redan att jag känner skillnad! Alltid något!

Nu ska jag powernappa lite för jag är så förbannat trött idag....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter du tillräckligt med protein?

2009-03-11 @ 13:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0