Lite bättre men inte bra..

..halsen känns bättre idag men näsan är värre. Lite jobbigt om man ska stå i en chark där det är kyligt. Men klockan är ju inte så mycket och det är ganska många timmar kvar tills jag börjar så det ska väl ordna sig! Ska till tandläkaren idag också; jag hoppas verkligen att det inte blir dyrt. Jag tycker det är mycket värre att gå dit nu än innan man började betala alltså!

Jag har funderat lite: finns det verkligen någon som handlar på TV-Shop? Jag menar det är ju reklam om det på en massa kanaler hela morgonen. Samma reklam, samma människor, samma produkter om och om igen. Ger det verkligen något? Jag känner inte ens någon som har handlat, jag hör bara att folk blir irriterade!

Igår lämnade jag in min ansökan om stipendiet och nu får jag bara hoppas att ingen annan söker det eftersom det bara finns en plats. Runt 15/4 får jag vet om jag får platsen sen tar det minst en månad till innan alla papper i Spanien är klara! Sen är det söka bostad, fixa flygbiljetter, ha praktik innan jag åker, jobba häcken av mig i sommar och en massa annat att göra innan september............muchísimo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

oj finns det bara en plats till spanien, men du får det lätt! =) Förresten jag o Jesper kommer ju men ska jag ringa på söndag så jag få reda på vår uppgift??? puss puss

2009-03-27 @ 07:25:37
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0