Misshandel

Jag var hos tandläkaren för en stund sedan och det var misshandel! Först skulle hon röntga och det tog jättelång tid innan hon hade fått plåtarna på plats och så kunde jag ju knappt andas för jag är så täppt i näsan, inte nog med det så var hon totalt kass på att göra det så hon skrapade i både i gommen och i den nedre delen av munnen. Efter det skulle hon kolla med spegel och och den där vassa saken, och då drog mig så mycket i läppen att det sprack lite i mungipan. Sedan började hon ju att använda den där vassa saken och då repade mitt tandkött runt i stort sett varje tand. Till råga på allt så fick jag betala 325kr för den här misshandeln!

Nu ska jag min nyfunna tandvärk, som jag inte hade innan jag gick till tandläkaren, gå till jobbet och plågas tills kl 19.30.

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till klubben I HATE DENTISTS!!!



Det kostar pengar, gör ont och man blir utskälld...



Fy tusan!



Kram Anna

2009-03-28 @ 13:48:18
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0