Ytterligare utmaningar.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Dibujus abstractos en las paredes enmarcadeos en aluminio."
2.  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
Min frukost, havregrynsgröt.
3. Vad såg du senast på TV?
Chuck
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Jag tror at klockan är 9.15 ungefär.
Rätt svar är: 9.05.
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
TVn
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Jag var på gymmet igårkväll; så mellan bilen och ytterdörren då!
7. Vad hittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
Gjorde frukost.
8. Vad har du på dig?
 Svarta tajts, svarta skjorts, grått långt linne, mörkturkos polo och en grå kofta utanför det. 
9. Drömde du något inatt?
Vet ej.
10. När skrattade du senast?
Idag på morgonen när jag och Patrik fjantade runt, som vanligt!
11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
Några tavlor och foton, några cd-hyllor, bokhyllor, högtalare, vitrinskåp.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Nej.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Intressant.
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Dr. No (1:a Bond-filmen)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett hus i Spanien, sen skulle jag resa en massa och ge pengar till de personer som jag tycker behöver det. Självklart skulle jag köpa en Mustang Shelby till Patrik!
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag samlar massa saker som ingen människa skulle sparat; tex flybiljetter från när vi var i Costa Rica.
17. George Bush?
Ful gammal gubbe.
18. Ingen fråga?
19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Pojke: Emil, Flicka: Filippa
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja.
22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Nu ska du få träffa alla du har saknat.
23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?
www.milie.blogg.se
www.millamirakel.blogg.se
www.louisewernvik.blogg.se
www.idamellstrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har också gamla flygbiljetter sparade hemma! Över 12 år gamla, det du! ;P

2009-03-10 @ 09:37:53
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Ida, Kusin

Sparar också på massa sånna där saker! jag blir så otroligt glad om jag tar fram en sån där låda med "minnen" och bara tänker tillbaka :)

2009-03-10 @ 20:28:32
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0