Kaotisk praktik.

Jag ha ju denna termin och delvis nästa praktik dag för dag, vilket innebär att jag har satt upp ett visst antal praktik dagar lite när det passar. Idag var en sådan dag. Saken är bara denna att när jag kommer dit idag så har inte min lärare lektion förrän 9,20 och jag är där vid 8,00 men jag tänkte; fine, jag pluggar. Efter ca 1 timmme så springer jag på en av lärarna som säger att jag ska vara med honom istället eftersom min handledare hade fått tillbaka sina gamla praktikant. Hans nästa lektion började kl 14....suck, kl var 9........inte sugen på att vänta så länge så jag åkte hem istället. Så jag följde med Patrik till Götene och käkade lunch på McDonalds i Falköping, en ok kompromiss för mig; blev dock varken studier eller praktik. Sparar det till en annan dag!

Nu ska jag gå och handla något att äta!

Obs! Om någon försöker att ringa min hemtelefon så kan jag meddela åskan kom hit fredags och pajade den; ring min mobil istället!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jobbigt, men gott med mcdonalds hihi.. =)

2009-05-14 @ 10:38:40
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0