Massvis med besök nästa helg

Kul, släkt i massor, ska faktiskt bli riktigt kul. Något att se framemot! Dessutom så börjar ju sommarlovet, jag hoppas bara att jag kommer att klara tentan. Jag skrev ut övningstentorna häromdagen och jag kunde inte svaret på typ en enda fråga! Skitsvåra. Med frågor som: "Kolla på den här texten (någon sorts text) och stryk under vilka drag som visar på att detta är en argumentaterande uppsats,skriv vilken typ av drag finns där och förklara vilka litterära stildrag som har använts för understryka dessa argument"  Blä...det är nog första gången som jag faktiskt kommer att sitta 5 timmar på tentan....Efter det ska jag iaf hämta Björn och sedan äta en härlig middag; det ska bli en mycket trevlig helg! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

gud vilken konstig tenta, fatta inte hälfen av det du skrev, lycka till. men du kommer klara det galant, det vet jag!! haft en bra helg?? kramar

2009-05-24 @ 23:08:32
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack föe idag! hade en supertrevlig förmiddag :D

2009-05-26 @ 13:40:29
Postat av: Micke

Ni får ha så trevligt till helgen.

O hälsa dom tu.

Må väl

2009-05-26 @ 21:18:19
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0