Nunca se sabe....

 

Ayer tuvo tantas planes de que ibamos a hacer pero nada pasaba en realidad. Yo fui para encontrar con Michael en San Prado como una sorpresa pero no sé seguramente que pasara, pero Michael fue en casa y yo no lo vi...Muy raro, ya ahora no sé como fuera posible porque estuve esperando durante más o menos y ahora y nunca aparecó! Bueno, finalmente encontramos en su casa y después fuimos en la casa de Lee and John para algunas copas de sangria y una pasta de pollo ( no de polla, como fue la broma de ayer!!) Tuvimos planes de salir pero como siempre en España cada cosa tarda mucho, y tarda un poco más, y ya era la noche muy tarde y más o menos tiempo de cama en vez, a las cinco. Pero espero que el fin de semana que venga va a llevar un poco más de estructura...Soy sueca; qué más puedo decir?! Es una de las cosas que me echar de menos más aquí porque nunca se puede decir algo de antemano...pero también es un parte del encanto! Nunca se sabe qué vaya a pasar!

 

Lo que no deseo que llegue es el mónton de trabajo que tengo que hacer ¡ahora mísmo! Bueno, tengo que empezar.......

 

Igår hade vi en massa planer om vad vi skulle göra men det blev egentligen ingenting av det! Jag traskade iväg till San Prado för att träffa Michael som en lite överraskning men jag vet egentligen vad hände men Michael tog sig hem och jag såg honom inte! Mycket lutigt, jag fattar fortfarande inte hur jag kunde missa eftersom jag stod och väntade mer eller mindre en timme utan att han dök upp!! Till slut fick jag iaf tag på honom och vi drog vidare till Lee och John ställe för att ta ett par glas sangria och lite kyckling pasta (och inte pasta med kuk som blir den lustiga tvisten om du sätter på fel ändelse, vilket vi hade mycket kul åt igår!!) Vi hade lite planer på att dra ut men som alltid i Spanien så tar allt sån tid, och lite mer tid och det blir senare…och snart var det så sent att det var mer eller mindre läggdags, kl 5! Jag hoppas att kommande veckan ska vara lite mer strukturerad…Jag är ju svensk, vad kan jag säga? Det är en av de sakerna som jag saknar mest här för man kan aldrig bestämma nåt i förväg…men  det är också en del av charmen! Man vet aldrig som kommer att hända!!

 

Det som jag inte ser framemot just nu är att det berg med uppgifter som jag måste ta itu med, på en gång! Jag antar att det är väl bäst att jag börjar….

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

vad har hänt med uppdateringen denna veckan??? puss på dig söt

2009-11-08 @ 22:42:09
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0