Tiden rusar iväg!

Nu har jag redan varit här i över 6 veckor och tiden bara rusar iväg mellan, skolan, olika arbeten, cooking class med mina helt totalt handfallna britter och en och annan fest! Det är alltid nånting på gång här så när jag idag kom hem kl 21 efter at varit på bio så känns det nästan lite tomt… Mina rumskompisar over och mitt Internet har gått bananas så nu måste jag sno någon annans i fem dagar…Bara den insikten fick mig att vilja lipa för en stund sedan eftersom man blir ju helt låst utan Internet här. Det är ju så dyrt att man kan ju inte ringa till folk man måste ju snacka på Facebook eller på Msn. Så nu är jag sur på Vodafone som har snott mitt liv den här helgen och jag sur på Spanien för att det är helgdag på måndag så att det ska ta extra lång tid! Just my luck!

 

Jag hade en skitbra dag idag fram tills att Internet inte funkade längre… Jag har lyssnat på Bruce Springsteen hela dagen och han gör mig verkligen glad!! Fan, vad man låter gammal när man säger så!! Och sen har jag funderat på outfits inför lördagens Halloween-fest. Om det är någon som har en billig idé, skicka den till mig!! Por favor! Gärna så snart som möjligt!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0