Gubben i lådan!

Efter de horribla starten på dagen så hade jag inga förväntningar alls på att kommande lektion skulle vara bättre. Men mot alla odds så förvandlade gubben på den här lektion min sura min till en glad mun istället! Gubben som var som en blandning mellan pappa (han talade spanska och han hade något som jag inte riktigt vet vad det var men som verkligen påminde mig om pappa) och Evas Lennart (samma hållning, samma leende, och glada sinne) hade svart krulligt, lite halvlångt hår, en stor mustasch och det härligaste skrattet. En jättebra pedagog som verkligen fick med alla i hela klassrummet och han skrattade och skojade och allt han sade var med en mycket positiv ton. Jag som från början inte hade tänkt ta denna kursen blev mycket positivt överraskad och jag tror inte att jag kommer att ångra mig. De andra kursen jag var på hittills har verkat jätteteoretiska och tråkiga och den här gubben: superkul! Tacka guden för att jag får ha en sådan gubbe en gång per vecka åtminstone!

Nu måste jag iväg och handla!


Kommentarer
Postat av: anna

Kul med en sån härlig gubbe!

Kanske han just finns där för att påminna om pappa??

Hoppas att du har det bra!

Kram Anna

2009-09-30 @ 12:35:11
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Kusin Ida

Halloj, Doktorn sa "det är ingen hjärntumör i alla fall";P Så det är nog lugnt! Hoppas att du har det bra där borta:D Kram

2009-09-30 @ 21:56:34
URL: http://idamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0