Hur packar man 1 resväska för 4 månader?

Snart börjar avresan att närma sig (mindre än två veckor kvar!) och jag börjar fundera på packningen. Vad måste jag ha med mig för något? Bara jag tänker på alla småsaker som jag använder i mitt dagliga liv eller saker som jag använder ibland så får jag lite smått panik. Vart ska allt få plats? Hur mycket kommer det att väga? Hur ska jag lyckas att klampa runt med en jätteväska, ett stort handbagage och en laptop på tåg och sen nästa tåg och sen på första flyget och sedan på nästa flyg utan att tappa något? Tankspridda  och smått förvirrade Åsa liksom!

Tänker även på min träning, hur kommer det att funka nu? Jag som använder min "abslider" hemma vardagsrummet varje dag, ska den få följa med?!! Många saker att tänka på nu, och mycket prioritering av en det en det andra.
Frågan kvarstår dock, vad kommer att få plats?



Den gigantiska ser inte så stor ut här men det är typ den största resväskan jag har sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0