Mycket har hänt på kort tid!!

1. Tiden tickar på och imorgon åker jag!

2. I fredags vickade jag för första gången på riktigt, med betalt på gärdeskolans gymnasie! Och det gick sjukt bra!

3. Vi hade det mest galna och det roligaste kräftkalaset någonsin i lördags!

4. Ca 35 mycket glada och trevliga människor kom! Tackar så mycket, jag hade jättekul!!

5. Kräftkalaset ledde till flera saker; mycket glädje och många tårar!

6. Vi lekte en väldigt kul lek som jag gärna skulle göra igen fast med helgens händelser i bagaget ska jag nog undvika det för all framtid!

7. Under leken tappade jag min en porslinsfasad! Kostnad: extemt dyrt+ att min försäkring täcker det inte! Jippi! Ska poängteras att leken var totalt ofarlig och ingen nnan tappade sina tänder!

8. Efter att kaoset lagt sig lite så badade vi tunna, antagligen första och sista gången för mig i år!

9. Hade mycket trevlig söndag med massor av film och pizza och till min lycka var jag inte alls bakfull!

10. I måndags fick jag efter lite om och men fixa min tand genom att ta med min trasiga fasad och få den ditlimmad, sedan tillsatte de plast resten vägen. Detta innebär att jag har en inte så stark, lite knölig och och inte enfärgad tand men det är 100 ggr bättre än att gå utan någon fasad och det isar hela tiden! Man får bara be till gudarna att det faktiskt håller tills jag kommer hem igen!

11. Jag har packat i flera dagar och har idag precis kunnat få igen väskan, och då har jag insett att jag har missat massvis med saker....men, men... jag får en anledning att shoppa när jag kommer fram!

12. Och återigen: imorgon åker jag! Snacka om skräckblandad förtjusning, förhoppningsvis så kommer allt fullfölja bra men jag är nervös. Tur att Patrik komme ner redan på lördag och det blir en veckas härlig semester!


Kommentarer
Postat av: anna

Ha det så bra nu, lilla lillasyster!

Hör av dig!

Kram Anna



2009-09-16 @ 06:45:46
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas resan gick bra gumman! Ta hand om dig! de här 3månaderna kommer du klara galant! =) puss o kram

2009-09-16 @ 19:42:33
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0