Snart årets första kräftskiva!

Jag älskar verkligen kräftor, för mig är årets första kräftskiva större än midsommar och nyår tillsammans! Vad smakar bättre liksom, jag kan nog inte komma på något godare. Dock inte särskilt mättande men då får man ju sån där god Västerbottenpaj till som inte heller går av för hacke! Min kärlek för kräftor när jag var liten var en dyr historia då Anna och Micke fick köpa ca 1 kg färska kräftor att koka utöver de kilona som redan var inandlade! Vill till med minnas att jag något år när jag bodde hemma betalde själv för att få extra mycket! Jag är inte säker på vad mitt rekord ligger på men det bör vara närmar 40 stycken, och det är inte lite salt! Kanske är det farligt?!



Ser den inte smarrig ut? Jag längtar iaf efter lördag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men va inte kräftskivan den 12?? nästa lördag?? kram

2009-09-03 @ 20:27:10
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

okej vad bra, det är fullt upp just nu men jag ringer på måndag när gesällen är över.. kramar

2009-09-03 @ 21:56:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag längtar också! :D

2009-09-04 @ 13:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0