Kent!!

 

Spelade en riktigt bra konsert i lördags. Vädret var skit under hela dagen, spöregn och äckligt men under kvällen sprack det upp och inget regn under konserten, vilket var tur eftersom de snodde vårt paraply!! Många av de bästa låtarna spelades men även för min smak alldeles för många singlar, önskar att det skulle varit lite mer gammalt och lite mer musik som inte är lika kommersiell men bra var det ändå!! Extra numren var självklart riktigt bra! 747 som alltid och "Mannen med den vita hatten", två klassiker! Fantastiskt bra! Kvällen avslutades dessutom oväntat med fyrverkeri! Underbart vackert mot denna svarta himmeln!! Nu väntar jag bara pånästa turné!!

 

Jag har några riktigt snygga bilder men de får vänta lite eftersom min kamera sladd är borta!!


(bild hämtad från google)

Inte från årets turné utan från 2008 då jag var och såg dem både i Halmstad och Göteborg, minns jag inte fel så var detta bildsplete till "Columbus", riktigt snyggt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0