Glad!!

Så många saker att vara glad för just nu:

+ oerhört bra framförhållning på nuvarande kurs.

+ det är jul!! + jag kom in på spanska 61-90 så nu kan jag flytta till England utan problem!

+ jag har träffat både Björn och Örjan denna veckan!

+ jag känner mig ganska utvilad även att jag vaknade för tidigt idag! Antar att jag är för excited för att kunna sova!

+ jag ska flyga till Edinburgh idag och möta upp med Lee (vi har inte setts på nästan 6 veckor). Hotell inatt och julhandel imorgon och sedan hem till familjen Sharratt! Det kommer att bli en härlig jul!! :)


Kommentarer
Postat av: anna

Glad för din skull!!

Hälsa Lee och hans familj god jul!!

Kramar från oss alla

2010-12-17 @ 08:51:08
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Lisa Nurmi

Vad roligt det ska bli med jul ändå! Man ska lista upp vad man har att vara glad för så att man kommer ihåg det. Annars deppar man ihop och tar allt för givet. Kramar! Du får ha det bäst med Lee

2010-12-17 @ 09:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0