Hemma.

Nu har jag visserligen varit varit hemm några veckor, men det har egentligen inte hänt särskilt mycket:

Jag ahde några riktigt bra sista veckor i Sevilla. Inte för mycket jobb, Spanien vann VM, Camilla och Jesper var där, bra väder som alltid etc. Den 14 juli åkte vi hem till Sverige. Konstigt att vara hemma samtidigt som det är gött. Saknat familj, vänner, vanor, pengar (har visserligen inte så mycket ännu men det löser ju sig), vädret, ljuset... massor med saker. Det som är tråkigt nu är att jag är här och Lee i England..men det är väl bara att vänja sig för det kommer ju att vara så hela hösten: bläääääääää.

Har ju iallafall massor att se framemot inom snar framtid:

1) Förhoppningsvis mer jobb snart.

2) Kent 7 augusti.

3) England 18-25 augusti och sedan även 2-6 september.

4) Kolla på Linda & Bachas bröllop 28 augusti.

5) Jag flyttar till Göteborg 29 augusti.

6) Skolan börjar snart, 30  augusti.

7) Förhoppningsvis några varma, sköna sommardagar och tid till att träffa vänner och bekanta!! Är det nån som är hemma och hr tråkigt, kom och hälsa på mig!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0