Yay!!

Finally salary after 1,5 month of living on my mum and borrowing money...geee I really hate it!! Worst thing though..I didn't get as much as I expected and my budget was already tight!! But I will sort it somehow!! I always do!! And Thank God for next month's salary: it will make me rich! I've more or less worked full-time in March!!

Anyway this means, today everything is booked! Flights sorted the other day though, but now I've got my train tickets too: so all set!!! I really can't wait!!

Today it's exactly 2 weeks til I'm in Forlì with Lee just having fun for about 2 weeks until we go to Seville!! I'll stay til August if I get work that is (which I think I will) and Lee will go back after a week! Still we have 3 weeks together which is much better than 8 weeks apart!! :)

Good times!!


And OMG that run yesterday is killing me today, my ass feels sore!! lol




Äntligen lön efter att ha levt på mamma och lånat pengar av allt och alla...usch jag hatar det verkligen!! Det värsta dock är att lönen blev mindre än beräknat och min budget var redan tajt!! Men det löser sig på nåt sätt! Det gör det ju alltid!! Och tacka guden: nästa månad bli jag rik iaf!! Har ju i stort sett jobbat hel-tid i mars!!

Oavsett!! Det här betyder nu är allt bokat. Fixade flyget häromdagen dock men nu är även tåg och sovplatser här och där bokade! Så allt fixat!! Nu vill jag bara åka!!

Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag åker och då blir det 2 härliga veckor med Lee i Italien först och sedan ytterligare en vecka i Sevilla ihop! Och så stannar jag ju till augusti och Lee baar den veckan men han åker snart tillbaka igen också! Så det blir 3 veckor tillsammans vilket är mycket bättre än 8 isär!!:)

Gött mos!!:)


Oh, shit alltså min lilla löpar-tur igår har verkligen satt sina spår idag känner jag! Vilken träningsvärk i röven!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0