För mycket tid?

 

Igår var jag jättetrött och ganska stressad över att jag inte skrivit min andra utgåva av min uppsats och allmänt stressad över nya kursen som började i måndags. Men nu sitter jag här klockan är 13,36, jag gick upp vid 10 och jag har redan hunnit skriva klart, och jag har skrivit uppgiften för min vfu, jag har skrivit mina mål och delar av min matris för nästa kurs uppsats, jag har läst halva första boken av min kurslitteratur, börjat läsa på den andra, ätit frukost, mejlat studera.nu om meriter som inte fanns med i mitt intyg och nu är jag ganska omotiverad över vad jag ska tillägna resten av min dag till. För ärligt så tycker jag att jag har pluggat tillräckligt för dagen. Så vad återstår nu?

 

Varför har man inte problemet med för mycket tid vid stressigare tillfällen?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0