Lite lycka i vardagen.

Idag så känner jag mig ganska nöjd även att jag vet att en hektisk vecka väntar. Anledningen? Jag har haft denna omgångens första praktikdag idag och min handledare är väldigt bra. Jag får ha min lektioner helt ifred och göra vad jag vill, hur jag vill, när jag vill, mer eller mindre, you get the point! Det är så skönt att få ha så mycket inflytande och mina elever är vanligtvis väldigt snälla! Och det bästa är att jag varje gång går därifrån med ett leende för jag har haft kul! I slutet av denna veckan ska jag dessutom göra min examinationsuppgift och det ska bli väldigt kul att se hur den kommer funka eller om den inte kommer att funka och varför. Sen har jag en vecka till av roligheter innan min fina 5-sidiga uppsats som känns mindre intressant måste göras!!


Kommentarer
Postat av: anna

Låter bra, syrran! :)

2010-11-22 @ 18:22:18
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att praktiken går bra vännen! Lite avundsjuk faktiskt! :)

2010-11-24 @ 23:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0