Oj, oj, oj vad det var länge sen sist!!!

Massor av saker har säkert hänt sen sist men i korta drag detta:

Jag har flyttat in i Göteborg. Jättetrevligt ställe med bra hyresvärdar, och bra läge. Det är jätte trevligt att bo i stan också, och bo nära mina kära bröder och mina vänner!

Jag har börjat plugga i Hstad igen, nu AUO 2, vilket innebär att jag bara har två terminer kvar efter detta! Tack guden för det! Jag vill också  vara klar, ha ett jobb och tjäna pengar nu!!


Jag har varit England 2 ggr och träffat Lee och hans fina familj. Mycket trevligt!

Jag har sett Manchester min kommande stad. Runt 20 januari är det mening att jag ska flytta dit om jag kommer in på nästa kurs på distans! Annars flyttar jag nog oavsett och läser något annat på distans under tiden!

Sedan finns massor med planer för framtiden men det får nog lämnas till den men Spanien är högt upp på listan!

Jag känner mig lyckligare än på länge!!


Tänkte att jag återigen ska börja blogga på riktigt. Senaste tiden har det mest blivit uppdateringar på vad som hänt i mitt liv men det för att ofta när man ska ladda upp inlägget så hänger det upp sig och inlägget försvinner och med den motivationen. Det händer mycket saker här i stan så det finns mycket att fundera på!! :)

På återseende!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0