Vår i luften!!

Jaha, så nu var det redan 6 april! Jag fortsätter att fråga mig vad som händer med tiden! Känns som att det går alldeles för fort samtidigt som det går alldeles för sakta i vissa aspekter. De senaste veckorna har varit intensiva som alltid, massvis med plugga, mer plugg och ännu mer plugg, men även lite kul har hänt.

Onsdag till söndag förra veckan så var jag i Sverige på besök! Trevligt!! Det var en mycket spcäkad långhelg med massa folk att träffa och alldeles för lite tid att göra det! Blev iaf några trevliga dagar med mina bröder, en träff med en kompis från min distansutbildning, ett 50-års kalas i Eksjö-trakten och en snabb fika med mina kära Camilla och hennes mage, och även Jesper. Det var så kul att se hennes mage nu, bara typ 9 vckor kvar tills det är dags! hon var så söt, en alldeles perfekt liten mage, jag är så excited för hennes skull! Det ska bli så kul att se den lill* när jag kommer hem i juni!

Extra trevligt nu i helgen var det också at träffa min resvane kusin Adam. Jag kom fram till att nog var 3 år sedan vi sågs sist eftersom han har varit i Taiwan, och sedan hemma, och jag var i Spanien när han var hemma och nu är jag här i Manchester och han har flyttat till Paris! Det var mycket att ta igen  men det var väldigt kul! Hoppas att det inte dröjer ytterligare 3 år inna  vi ses igen, tacka guden för facebook iaf så att vi kan hålla kontakten! Jag älskar dagens teknologi!

Anyway, idag är det underbart väder! Hörde på radion idag på morgonen att det skulle bli runt 20 och sol och därmed årets varmaste dag än så länge och stämmer nog faktiskt! Tråkigt att sitta inne och skriva litteratur analys och nu c-uppsats dock och förlora det vackra vädret. Så istället lydde jag min moders råd och flyttade ut matbordet på balkongen, så nu sitter jag och njuter av värmen med bara ett par tajt och en tröja, och med ett glas rött! Tänkte det skulle öka min inspiration lite! Jag tänker: när jag är lite onykter så snackar jag spanska som en drottning, alltså bör jag också skriva som en drottning! Låter helt logiskt för mig!!

Hörde en annan sak på radio idag också! Carlsberg ska ändra sin slogan från "Carlsberg-the best beer in the world" till "This calls for a Carlsberg", vet dock inte om dt är i hela Europa men det känns lite fånigt!!

Nu tillbaka till studierna!!


Kommentarer
Postat av: Marie Sjöström

Hejsan,



Jag ser ni gillar Spanien och att resa :-) och undrar om ni skulle kunna tänka er publicera en artikel skriven av Expedia.se som har en länk till deras hotellboknings sajt?



Jag heter Marie och jobbar och bor i England som online forskare och en av våra klienter är Expedia.se. Mitt jobb är att kontakta sidor på nätet och se om någon skulle vara intresserad av att publicera en av expedias artiklar.



Maila mig om ni skulle kunna tänka er att göra det så skickar jag en artikel till er.



Mvh Marie Sjöström



2011-05-12 @ 11:20:41
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0