Hurtig!

Ikvall ska vi hem till lagenheten och stanna dar tills jag aker hem till Sverige 28 augusti. Jag ser inte framemot att packa ner allt i lador igen! Jag haller fortfarande pa att leta efter nagot bra self storage stalle i narheten av vart vi ska flytta. Jag har hort av mig till nagra men jag har inte fatt tillbaka nagon offert, sa jag far val borja ringa runt denna veckan istallet. Men det loser val sig, vi vill bara inte ha alla grejer utspridda overallt. Sa har jag det ju hemma i Sverige och jag har inte en aning om vart saker ar for nanstans!!

Jag har varit hurtig idag ocksa och varit och simmat och promenerat. Det var gott att gora nagot idag da jag inte gjorde nanting igar. Men jag korde iaf lite bil igar! Alltid lika spannande nar man kor pa "fel sida" av vagen!

Jag borjar antligen komma nanstans med min planering nu ocksa, har varit sa omotiverad att jag inte pallat med det. Men idag har jag iaf kommit halvvags sa jag fixar val resten imorgon. Jag har aven hjalpt min kompis Michael med en lektions-planering idag ocksa! HAn gor en TEFL-kurs just och det kanns lite kul att han vander sig till min "expertis" for att gora sina uppgifter!!Sitter aven och funderar pa examensarbetet, jag kan inte riktigt bestamma mig for vad jag ska skriva om exakt. Har iaf antligen fatt reda pa vilken handledare jag ska ha, hoppas bara att det loser sig med all andra distans-detaljer.

Nehe, nu ska jag ta en powernap. Ar jattetrott idag av nagon anledning. Forhoppningsvis blir min nacke lite battre av det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0