Ordning och reda!

Yay! Jag har antligen hittat ett stalle att stalla vara grejer i!! About f_cking time! Det tog tid att hitta nat bra och billigt! Idag har jag iaf fatt en "quote" pa 155 pund fram tills vi flyttar i januari, vilket inte ar sa farligt med tanke pa en del stallen vi pratat med velat ha 50 pund i manaden! Gott att slippa tanka pa det iaf!!

Nasta goda nyhet ar att jag har antligen planerat fardigt! Satt och gjorde det sista innan idag och fick lite smatt panik nar jag sag vilken grammatik som de tycker att jag ska ga igenom med mina steg 4 elever. Det ar langesen jag pluggade spansk grammatik nu, typ 2, 5 ar sedan! Men det loser sig! Behover bara frascha upp minnet lite! Jag vet ju hur man sager det, ska bara komma ihag hur jag forklarar det ocksa!

Ska aven kora mer bil snart! Bilen ar antligen lagad och jag ska snart ivag och hamta den. Det blir lite smidigare for Lee att ta sig till jobbet! Idag var det kaos pa morgonen nar personen som skulle kora honoms bil inte startade. Jag kande att det var ratt skont att det inte var jag som hade brattom ivag, sa jag lag kvar i sangen. Fanns ju anda ingenting som jag kunde gora at saken. Sov dock lite val lange, vaknade vid 12, och missade darfor morgonens simtur. Men det kanske var lika bra for jag har lite traningsvark idag! Jag langtar efter att komma tillbaka sa att jag kan kopa gymkort och bygga lite muskler igen!

Jag ser aven framemot morgondagen da vi ska ha "vi ska flytta ut/ jag  aker till Sverige igen/ Lee fyller ar"- fest! Det ska bli spannande! Jag har aven ett litet oversattningsjobb pa g, men vi far se om jag far det eller ej. Varfor inte liksom!! :)

Nu ska jag ivag och hamt bilen!! Wiiii!

Bild fran forra gangen vi hade fest! Da var det graduation-party for Lee!! :)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad bra att allt löser sig! Vilket datum åker du till sverige? Ha nu så kul på eran fest!!! Kramar

2011-08-19 @ 18:17:51
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0