Till Sverige igen!

Jaha, så nu har det gått långt mellan uppdateringarna igen! Som redan sagt så är jag ju mitt uppe i min stressigaste termin någonsin men snart är den äntligen slut. Förhoppningsvis med godkänt i alla kurser. Fick tillbaka min c-uppsats, med godkänt förhoppningsvis stannar den på ett godkänt tills efter opponeringen också. Det kommer nog krävas lite jobb för att övertyga folk om mina idéer dock! Så nu har jga iaf typ bara 5 saker kvar. De är alla uppskrivna på min whiteborad så att jag kan bocka av dem! Känns lite bättre.

På onsdag är det min födelsedag också! Kommer antagligen bli en av de mest deprimerande dagarna av mitt liv. Ska upp tidigt på morgonen för att skriva i mitt sista forum (måste delta till 100% för att få godkänt) sen runt 9 ska jag dra in till stan för att ta bussen ner till London och senare flyget till Sverige, för att till slut komma fram i Gbg runt 21 på kvällen. Torsdag blir det att åka till Ockelbo/Gävle för att på fredag gå på mormors begravning. Lilla mormor dog på långfredagen <3. Även att det var väntat så blir man ändå förvånad och det känns lite konstigt att hon inte finns där längre även att vi inte setts mycket de senaste åren.

På lördag blir dt ner till Gbg igen för att åka hem söndag morgon och till slut komma hem till Manchester 19.15. Lång dag men sedan ska det iaf bli lite födelsedagsfirande med Lee's familj. Det ska bli trevligt! Sedan två veckor till med plugg! Den 29 maj kan livet äntligen börja igen!! 31 maj så kommer dessutom Lovisa och Michael hit för en kort visit! Det ser vi framemot!

Snart dags att välja ämne för examensarbetet också, eftersom jag ska göra det på distans. Inte en aning om vad jag ska välja! Några förslag på något som har med engelska eller spanska och didaktik att göra? Jag ska inte göra nånting som handlar om fonetik iaf! Jag är lagom trött på det efter den här c-uppsatsen!!



Lilla mormor sista gången jag var och hälsade på henne i Gävle.



Kommentarer
Postat av: Camilla

tack för förslagen gumman! synd att vi inte hinner ses när du kommer till sverige.

vad lik din mamma är din mormor =)

fullt upp med skolan som vanligt förstår jag. blir skönt för dig att få sommarlov sedan! kramar

2011-05-06 @ 16:16:06
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

yes, korten ska vi fixa!!! Ska se om jag hittar mitt usb-minne annars så fixa jag korten på en skiva! =) Kul att ha dom ju!! kramar

2011-06-14 @ 07:36:16
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0