En farsdag som denna...

En dag (farsdag) som denna tänker jag på min familj. Det är alltid tråkigt när man tänker på att pappa finns där längre och att man inte får fira som alla andra. Vad jag har tänkt på mycket senaste tiden dock är vilken tur jag har haft. Även att pappa dog när jag var ung så hade jag ändå fördelen att få spendera otroligt mycket tid med honom när han levde. Jag känner mig bortskämd med den tid han gav mig och den kärleken han visade mig, min mamma och mina andra syskon. Det finns så många människor därute som har föräldrar som inte bryr sig om dem, som inte har tid, som inte prioriterar sina barn. Min pappa var aldrig sådan. Han fanns alltid där för oss och även att jag inte fick så många år med honom så fick jag iaf väldigt bra år. År fyllda med kärlek och omtänksamhet.

På samma sätt känner jag för min mamma. Hon finns alltid där för mig och mina syskon vid alla tillfällen. Hon har varit ett jättestort stöd för mig och alltid ställt upp, speciellt de senaste åren då livet varit lite upp och ner för mig. Hur många gånger under senaste två åren har jag ringt och frågat om jag får flytta hem några veckor här och där omigen? Och varje gång har dörren stått öppen för mig! Jag känner mig otroligt tacksam för att jag får/fått ha mina underbara föräldrar och jag vet att mina kära syskon känner likadant! Tack mamma och Svante också såklart!

 

Ha en bra farsdag alla darhemma!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

så fint skrivet vännen! <3 Massa kärlek till dig!!!

2011-11-13 @ 20:50:16
URL: http://millamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0