Flyg bokat!

Jag vet att det är tidigt men jag har många gånger bokat flyg i sista minuten och det blir bara dyrare om man nu inte ska åka på charter-resa söderut. Så idag skulle jag bara kolla lite på flyg för att se prisläget, och tyvärr är det ganska dyrt att flyga till Madrid från Gbg. Om jag bokade idag skulle det billigaste flyget kosta 2000 kr med bagage och det är för en enkelresa! Så jag slog en kik på Köpenhamn istället, jag brukade ju alltid åka därifrån när jag bodde i Sevilla. Jag checkade in Pricerunner och fick en enkel till Madrid för 641 kr med 23 kg bagage (+en tågbiljett från Halmstad)! Gott! Så mamma och Svante: har ni lust att köra mig till Halmstad så jag kan ta tåget runt kl 11 den 14 januari?

 

Det känns nervöst att boka såhär tidigt… jag hoppas att min opponering inte blir skjuten på eller något liknande, för då blir det tajt om tid. Jag fick mejl häromdagen och jag börjar min utbildning den 23, och Lee och jag behöver fixa en lägenhet eller åtminstone ett rum till att börja med, så jag kan nog behöva den veckan. Vad kul det ska bli att komma iväg! Men det också nervöst! Jag hoppas allt löser sig på bästa sätt för en gångs skull!

 

 

Lee och jag pa ferian i Sevilla 2010, trotta som bara den eftersom vi suttit pa Bolognas flygplats hela natten pga den forbaskade askan! Latt gra under ogonen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0